Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за тампони на стабилизираща щанга

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от UNBREAKABLE Покажи съобщение
    Съвет не ми трябва с какви части да си обслужвам колата, нито на някой друг колега. Въпроса ми беше точно и ясно зададен. Друг е въпроса някой хора как го приемат. И дай кажи къде се правят колите за 2 лева и ние белким да почнем да ги носим там, щото видиш ли аз за труда само оставих 40 на майстора И да, колегата по-нагоре беше прав с изказването си "Ако тампоните са 1 към 1, има ли значение дали са от Москвич, Алфа или Деу Тико". Друг е въпроса вече кой какво ще избере и кой каква финансова възможност има. Много зор си давате за нищо момци, дишайте и се наслаждавайте на живота, щото в главите на някой от вас май е само колата
    Ми при тези коли нестава с 2лв ремонта бе човек! Не разбра ли вече! Ако искаш да си трошиш колата с експерименти поне не задавай глупави въпроси на които не искаш глупави отговори!
    Alfa romeo 33 1.7 8V - the monument and Alfa Romeo 156 1.9JTD

    Comment


    • #17
      Незнам кое не разбра от това, което написах и какви тампони си сложих в крайна сметка. Както и да е, наистина много зор си давате за нищото. Лека вечер.

      Comment


      • #18
        Колеги, наистина се приемате много на сериозно.. Стават ладови тампони и много колеги са ги пробвали, по-важно е да са монтирани правилно. А относно 2-та лева, аз си сложих такива тампони при положение, че за ремонта на окачването + още няколко неща дадох над 1000лв, та не е въпроса в двата лева.
        Alfa Romeo 156 1.8 TS 99'
        ex. Lancia Dedra 1.6 ie 93'

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от WarsteineR Покажи съобщение
          Колеги, наистина се приемате много на сериозно.. Стават ладови тампони и много колеги са ги пробвали, по-важно е да са монтирани правилно. А относно 2-та лева, аз си сложих такива тампони при положение, че за ремонта на окачването + още няколко неща дадох над 1000лв, та не е въпроса в двата лева.
          Абсолютно си прав!
          Само че за да се монтират правилно, се изисква майстора да положи повечко труд и си е занимавка, а парите са си същите, а да не говорим, че както е в случая на колегата 40лв. за труд даже му се струват много!

          Пък майстора ся що да си усложнява толкоз живота, кат мой да сложи "оригинални" (такива няма) и след 6м.-1г. кат се разтропа отново и клиента се върне, да му каже ми те тия са такива.........!!!

          За тези които нямат проблем с експериментите, в момента се предлагат силиконови тампони за лада и са с доста добро качество! Оранжеви са на цвят.
          sigpic
          Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
          156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
          147 JTDm 140-Малката манекенка
          GT- JTDm 150

          Comment


          • #20
            и аз ще си взема ладови според мен руските авто части са най читави сравнете танпони от 20 лв с тези от 0,70лв и сами вижте кои са по добри според вас
            Алфа Ромео 155 1.6 16V TS
            Алфа Ромео 156 sportwagon 1.8 16 v TS

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от rackitt Покажи съобщение
              и аз ще си взема ладови според мен руските авто части са най читави сравнете танпони от 20 лв с тези от 0,70лв и сами вижте кои са по добри според вас
              Еми,щом е така,направо си вземи една Лада за 700 лв.,вместо Алфа за 2000 лв.,просто си губиш времето да прхвърляш туй-онуй.А пък и ще си напред с 1300 лв.
              Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от radiboy Покажи съобщение
                Еми,щом е така,направо си вземи една Лада за 700 лв.,вместо Алфа за 2000 лв.,просто си губиш времето да прхвърляш туй-онуй.А пък и ще си напред с 1300 лв.
                Вземи си ти!!!
                sigpic
                Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                147 JTDm 140-Малката манекенка
                GT- JTDm 150

                Comment


                • #23
                  Има руски части,които са с добро качество и са идеални заместители на оргиналните.И не виждам защо се притеснявате от това колеги.Стига с тея критични отговори.В случай като този се обосноваите защо не стават тези тампони а не изкачайте от храстите с: ако искаш си купи ЛАДА и други подобни.И ако нямате лични наблюденя го карай те по кротко а не плюйте в поредната тема .
                  Last edited by juliano155; d.m.y г., 22:39.
                  Alfa's do't drop oil...they mark their territory

                  Comment


                  • #24
                    27 години имах лада.Опитваха се да ми продават рециклирани и боядисани шарнирни болтове, оксидирани вериги, дето провисват като ги изпънеш хоризонтално.Слагам нова "оригинална" спирачна помпа и тече повече от старата - разглабям я и в цилиндъра шупла колкото нокът.Тампоните които мислех да слагам бяха добре вулканизирани - направо брикет.Ширпотреба правена в незнайни гаражи.Арменците тука това продават.Иначе 20 години търкалях български лагери на задните полуоски и така я бракувах.
                    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                      27 години имах лада.Опитваха се да ми продават рециклирани и боядисани шарнирни болтове, оксидирани вериги, дето провисват като ги изпънеш хоризонтално.Слагам нова "оригинална" спирачна помпа и тече повече от старата - разглабям я и в цилиндъра шупла колкото нокът.Тампоните които мислех да слагам бяха добре вулканизирани - направо брикет.Ширпотреба правена в незнайни гаражи.Арменците тука това продават.Иначе 20 години търкалях български лагери на задните полуоски и така я бракувах.
                      Ами аз пазарувам от склад,директно от вносители а не гаражни магазинчета.В склада имам познат,който ми казва кое става и кое не.
                      Alfa's do't drop oil...they mark their territory

                      Comment


                      • #26
                        здр колеги според мен този форум е за да си помагаме взаимно кой-с каквото може колегата пита нещо ако някой го е правил изказва мнение който не,да я подминава. Какво се получи всички започнахте да си ги мерите на кой е по голям така не става. А за тампоните от както започнах сам да си правя колата разбрах че 60% от проблемите ни идват от т.н майстори а не от частите и защо да давам 20 лв за нещо докато може да се оправи и за 0.70 ст всичко е въпрос на желание да го направиш читаво. Дори и 50лв да дадеш за тампон и да не го направят читаво пак не става просто е въпрос на желание да се направи и няма проблем и за 0.70 ст ефекта е същия.
                        Last edited by angel_1987; d.m.y г., 14:20.
                        1,8 16v TS 144кс,1998г

                        Comment


                        • #27
                          Колеги, може да звучи глупаво но понеже 5 години си подържах Пежото и Фиата в сервиз на Алфа в Италия и се познавах добре с майсторите там. В момента в който ми се наложи да сменявам тампоните на стаб щанга за 2ри път след като ми сложиха полиоретан и не го смазаха реших да им звънна и да ги питам как става и с какво, ето го и отговора....
                          Има тампони гумени произведени в Италия на конкурентни фирми, взимаш такива но най-важното е след като бъдат поставени скобите да бъдат точковани да се получи почти както е било преди капсоловано - преди да бъдат стегнати с болтовете, иначе тампоните ще се съсипят за нула време.
                          Така и направиха в един сервиз в София и вече 8к километра няма проблем.
                          Alfa Romeo 2.4 jtd 136к.с. 2000г.
                          Стъпва по паважа с 15 цола джанти, като манекенка с 15 сантиметрови токове.

                          Comment


                          • #28
                            По мое мнение тампоните на предната щанга на АР156 имат конструктивен дефект.Ако сте забелязали в тях има вградени метални черупки ,които не позволяват скобата да притисне тампона към щангата.Затова много скоро след смяната започват да тропат.

                            При АР 145 /имам и такава/ този проблем не съществува,защото тампона е само от гума без метални черупки, също като ладовите.

                            Аз мажа новите тампони /вътрешната страна/ със силикон и след като стегне, монтирам и стягам.Преди това намазвам със смазка щангата и работата спи.
                            Alfa Romeo156 1.8T.Spark SportPacket
                            Ducati ST2

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от cufti Покажи съобщение
                              По мое мнение тампоните на предната щанга на АР156 имат конструктивен дефект.Ако сте забелязали в тях има вградени метални черупки ,които не позволяват скобата да притисне тампона към щангата.Затова много скоро след смяната започват да тропат.

                              При АР 145 /имам и такава/ този проблем не съществува,защото тампона е само от гума без метални черупки, също като ладовите.

                              Аз мажа новите тампони /вътрешната страна/ със силикон и след като стегне, монтирам и стягам.Преди това намазвам със смазка щангата и работата спи.
                              Я дай снимки на вградените в тампона черупки - много странно ми звучи. Да не говориш за външните черупки? И какъв е тоя силикон, който да издържа повече от тампона?
                              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                              ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                              Comment


                              • #30
                                Не говоря за външните черупки,а за тези които са вградени в самия тампон.Намират се по средата между двата слоя гума и не позволяват външните черупки да компенсират износването на тампона притискайки го около щангата.
                                Alfa Romeo156 1.8T.Spark SportPacket
                                Ducati ST2

                                Comment

                                Working...
                                X